loading...
بهترینای 2020
حسین بازدید : 29 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

این همه در سال 2008 آغاز شد ، هنگامی که نیک فیوری به تونی استارک در مورد ابتکار انتقام جویان گفت. از آن زمان ، ما با قهرمانان باورنکردنی روبرو شدیم - یک سرباز فوق العاده ، یک ماشین جنگی ، یک قاتل با رنگ قرمز در پیشخوان خود - اما ده سال پس از برخورد مرد آهنین به سینماها ، قدرتمندترین قهرمانان زمین قرار است با سخت ترین چالش خود روبرو شوند: تانوس دیوانه تایتان

 

به کارگردانی جو و آنتونی روسو ، Avengers: Infinity War حداقل 76 شخصیت بازی خواهد کرد ، طولانی ترین فیلم مارول تا به امروز است و در حدود شش سنگ مرموز می چرخد. اما حتی اگر شما یک طرفدار دلهره جهان سینمایی مارول (MCU) باشید ، یادآوری هر جزئیات مهم کار دشواری است. بنابراین اگر به یک آغازگر نیاز دارید تا برای بزرگترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ آماده شوید ، در ادامه مطلب را مطالعه کنید تا قبل از دیدن Avengers: Infinity War همه چیز را که باید بدانید بشناسید. و هشدار داده می شود ، ما در حال خراب کردن هر فیلم Marvel هستیم که تاکنون منتشر شده است (از جمله اطلاعاتی درباره فیلم آینده).

 

تانوس کیست؟

 

همانطور که یک بار خدای تندر تعجب کرده بود ، مرد بنفش در شناور صندلی کیست؟ تانوس دیوانه تایتان از زمان حضور در صحنه اعتبارات برای انتقام جویان ، بیش از MCU شل شده است. از آن زمان ، جنگ سالاران بیگانه در Guardians of the Galaxy و Avengers: Age of Ultron ظاهر شده است ، اما ما واقعاً به شناخت این مرد نرسیده ایم. او با قدرتمندترین قهرمانان زمین چه می خواهد؟

 

در طنزها ، تانوس یکی از اعضای Eternals بود ، نژاد ابرقهرمانان ژنتیکی که به استعمار تیتان ، بزرگترین ماه زحل پرداختند. تانوس به لطف یک ژن جهش یافته ، بسیار هوشمند ، قدرتمند و قدرتمند و متولد تغییر شکل یافته بود ، کاملاً با مرگ وسواس داشت ... توصیف واقعی مرگ. در کمیک ها ، Death می تواند به شکل یک زن - یا یک اسکلت خزنده - شکل بگیرد و به امید پیروزی در عشق خود ، تانوس به کمک سنگهای بی نهایت (Infinity Stones در فیلم ها) نیمی از جهان را به قتل رساند.

 

ما نمی دانیم که چه مقدار از آن پرده سینما در این فیلم بازی خواهد کرد ، اما طبق دومین تریلر Infinity War ، تانوس مطمئناً می خواهد همه شش سنگ را جمع کند تا او بتواند "نیمی از جهان ... را با ضربه محکم و ناگهانی از بین ببرد. انگشتان " با وجود خدمه قاتلان خود و Outriders ، مشخص است كه تانوس به معنای تجارت است ، و وقتی او به تكمیل مجموعه سنگ های خود رسید ، دیوانه تایتان ممكن است به انتقامجویان بیاموزد كه چه چیزی را از دست می دهد.

 

چه کسانی آن راهپیمای بیگانه خزنده هستند؟

 

هنگامی که تانوس وارد می شود ، نسخه پشتیبان زیادی خواهید داشت. بد بزرگ یک ارتش فرا زمینی دارد ، اما او همچنین گروه فوق العاده شر خود را دارد: The Black Order. در کمیک ها ، این ژنرال های برتر Thanos هستند و در حالی که معمولاً پنج نفر هستند ، اما به نظر می رسد که ما فقط در این فیلم چهار نفر را می گیریم: Corvus Glaive (مرد سمت راست تانوس ؛ حامل تیغه ای است که اساساً او را جاودانه می کند). ، Proxima Midnight (با مهارت نیزه ماهرانه) ، Ebony Maw (مربی سازنده استاد ، کتابدار در تمرین) و Cull Obsidian (یک بی رحمانه با قدرت زیاد). به عنوان یک پیچش اضافی ، نسخه های فیلم Black Order "فرزندان تانوس" خواهد بود که می تواند آنها را شاگردان معنوی تلاش وی برای نابودی کهکشانی ها - یا شاید مشابه Gamora و سحابی از Guardians of the Galaxy دانست. بنابراین علاوه بر اینکه شاهد سفارش Black Black Fighting Widow هستیم و تلاش می کنیم Vision را به قتل برسانیم ، ممکن است برخی از رقابت های تلخ و خواهران را نیز بدست آوریم.

 

Infinity Stones چیست؟

 

ما می دانیم که تانوس می خواهد دستهای بنفش بزرگ خود را بر روی سنگهای بینهایت ببرد ، اما چگونه این سنگها به او کمک می کنند تا کیهان را تعیین کند؟ آنها می توانند سیارات را منفجر کنند ، کرم های دریایی باز کنند و زمان را به عقب برگردانند. اما راز توانایی های عرفانی آنها چیست؟ خوب ، در نگهبانان کهکشان ، یک احتکارگر اسرارآمیز معروف به کلکتور توضیح داد که قبل از بیگ بنگ "شش مفرد وجود داشته است." و هنگامی که "جهان در وجود منفجر شد ... بقایای این سیستم ها به شمش های متمرکز شکل گرفتند." در نتیجه ، این شش سنگ مجهز به قدرت های ویرانگر هستند.

 

اولین حضور "رسمی" در Captain America: The Avenger First، Avenger، Space Stone (a.k.a. Tesseract) یک گوهر آبی است که درون یک مکعب درخشان قرار دارد و می تواند در سراسر جهان پورتال ها را باز کند. و اگر Space Stone از پتانسیل های کمیک بوک خود بهره ببرد ، تانوس ممکن است توانایی همه چیز را بدست آورد. سپس سنگ Mind وجود دارد که کارمندان لوکی را در The Avengers به ​​عهده داشتند. این روزها ، سنگ ذهنی زرد است و می تواند قربانیان خود را هیپنوتیزم و دستکاری کند (به یاد داشته باشید زامبی هاوکی؟). و در کمیک ها به تانوس توانایی کنترل هر ذهن در جهان را می دهد.

 

سپس Power Stone (a.k.a. Orb) وجود دارد که در Guardians of the Galaxy ظاهر شد. Power Stone یک سنگ بنفش درون یک ظرف فلزی ، قدرت کاربر خود را افزایش داده و می تواند کل سیارات را هدر دهد. در کمیک ها ، بقیه سنگ ها را نیز شارژ می کند و همه آنها را قوی تر می کند. گیج کننده ترین گوهر سنگ Reality (با نام Aether) است. این فیلم در Thor: World Dark به عنوان یک احساس قرمز حساس شروع به کار کرد ، و در حالی که ملکیث ملعون می خواست از آن استفاده کند تا جهان را به تاریکی فرو برد ، ما هنوز قدرت کامل آن را ندیده ایم. اما در جاز عوالم ، می توان برای تغییر ماهیت واقعیت استفاده کرد.

 

سبز و داخل یک قفسه جادویی ، Time Stone (a.k.a. چشم آگاموتو) در Doctor Strange نشان داد و به کاربر خود توانایی ایجاد حلقه های زمانی و زمان معکوس را می دهد. در این کمیک ها به تانوس توانایی کنترل گذشته ، حال و آینده را می دهد و او را به یک مارتین مکفلی قاتل تبدیل می کند. یک سنگ نهایی وجود دارد که ما هنوز آن را ندیده ایم ، یک گوهر نارنجی معروف به Soul Stone. در کمیک ها ، این به تانوس امکان می داد که بر روحهای زنده کنترل کند و حتی مردگان را نیز زنده کند ، بنابراین اگر او تمام شش سنگ را درون گربه بی نهایت خود - آن دستکش طلایی غول پیکر قرار دهد - تصور کردن قهرمانان ما در نجات زمین دشوار است ، چه رسد به انتقام گرفتن.

 

تانوس کدام Infinity Stones خواهد داشت؟

 

از آنجا که Infinity Stones دارای قدرت مجنون است ، تعجبی ندارد که تانوس آنها را شکار کند. بنابراین اگر دیوانه تایتان می خواهد دستمال خود را خیره کند ، پس این پروردگار فضایی بزرگ باید به کجا نگاه کند؟

 

طبق تریلرهای Infinity War ، تانوس مطمئناً Space Stone و Power Stone را دریافت می کند. با شمارش صحنه های پس از اعتبار ، Space Stone برای اولین بار در Captain America: The Avenger First ظاهر شد ، هنگامی که سرخ جمجمه قدرت خود را برای ارتش هیدرا مهار کرد. بعد از سقوط هواپیمای Red Skull هواپیما به دریا ، Space Stone توسط S.H.I.E.L.D. بازیابی شد. قبل از اینکه لوکی آن را سرقت کند ، با استفاده از آن می توانست دروازه ای برای Chitauri باز کند تا به نیویورک در The Avengers حمله کند. بعد از اینکه سوپر گروه خدای بد را متوقف کرد ، ثور سنگ را به آسگارد بازگرداند و در آنجا در اتاق گنج اودین نشسته بود ... تا ثور: راگناروک. به نظر می رسد که لوکی مکعب براق آبی را تکان داده است و براساس پیش پرده های Infinity War ، به نظر می رسد که او آن را به Thanos تحویل می دهد.

 

در مورد پاور استون ، اولین بار توسط Star-Lord در Guardians of Galaxy کشف شد ، اگرچه سرانجام توسط معصوم چرمی تانوس ، Ronan the Accuser گرفته شد. پس از آنكه نگهبانان با حرکات رقص و دوستی ، zealot Kree را شکستند ، ستاره-لرد سنگ را به سپاه نوا ، پلیس در فضایی روی سیاره ژاندار داد. اما از آنجا که تانوس گوهر بنفش را به دست می آورد ، احتمالاً چیزهای خوبی برای زانداریانها تمام نمی شود.

 

بقیه سنگ ها کجا هستند؟

 

اگر تانوس Power Power و Space Space را بدست آورد ، چهار سنگ باقی مانده در کجا قرار دارند؟ دکتر استرنج استون تایمز را درون مجموعه جادویی کامار تاج قرار داد. در پی وقایع Thor: The World Dark ، Reality Stone به گردآورنده داده شد ، اگرچه بعد از وقایع انفجاری Guardians of Galaxy ، که می داند آیا او هنوز هم از آن برخوردار است یا خیر.

 

و سپس سنگ Mind وجود دارد که در همه جا بوده است. این منبع انرژی برای نیزه Loki ، با تقدیر از تانوس (که احتمالاً پشیمان است برای به دست آوردن تملک با ارزش خود را). به دنبال شکست لوکی ، نیزه توسط مأموران هیدرا دزدیده شد ، که از سنگ Mind برای رها کردن قدرت Quicksilver و Scarlet Witch استفاده کردند. سپس ، پس از ایجاد Ultron ، Mind Stone در پیشانی ویژن پایان یافت و به او توانایی پرواز ، شلیک لیزر و پیاده روی از دیوار را به او اعطا کرد.

 

در مورد Soul Stone ، هیچ کس نمی داند کجا مخفی شده است. تئوری های زیادی وجود دارد که مورد بحث قرار می گیرند - شاید در واکاندا (بعید به نظر برسد). شاید هایدال آن را داشته باشد؛ شاید تا زمان انتقام جویان 4 ظاهر نشود. شاید تانوس از بین رفته باشد - اما به زودی خواهیم فهمید.

 

چه اتفاقی برای انتقامجویان افتاد؟

 

انتقامجویان در سال 2012 مونتاژ شدند و دنیا را از لوکی و ارتش چیتاوری خود نجات دادند. از آن زمان ، آنها دوباره به سن اولترن و جنگ داخلی پیوستند ، با مأمورین هیدرا ، مبارزه با آندروید روانی و یک سرباز ویژه انتقام جوی. متأسفانه انتقامجویان در تلاش برای نجات جهان بی احتیاط شدند و تلفات انسانی را در پی داشته اند. در نتیجه ، این گروه برای امضای توافقنامه سوکوویا ، قطعنامه ای.ن.وی که تحت کنترل قدرتمندترین قهرمانان زمین است ، تحت فشار قرار گرفتند.

 

این توافق نامه انتقامجویان را به دو قسمت تقسیم کرد ، و برخی از آنها به تونی استارک (طرفدار Accords) و برخی دیگر با استیو راجرز (ضد توافق) پیوستند. متأسفانه ، با پایان جنگ داخلی ، این گروه هنوز شکافته شده بود ، اگرچه کاپیتان امریکا Iron Man را به دلیل فوریت های پزشکی تلفن مشعل را ترک کرد - می دانید ، مثل این که یک هیولا با وسواس مرگ هرگز به زمین حمله کند. دو سال بعد ، كاپیتان آمریكا از سپر و هویت ستاره دار خود رها شده است. Cap و Black Widow (و به احتمال زیاد Falcon) تحت تعقیب دولت ایالات متحده هستند که "در زیر رادار پرواز می کنند" ، به همین دلیل استیو ریش ورزشی می کند و بیوه بلک می رود. اما شما نمی توانید یک ابرقهرمانان را جلوی فوق العاده قرار دهید ، بنابراین انتقامجویان سرکش وقت آزاد خود را صرف انجام مأموریت های مخفی می کنند.

 

از طرف دیگر تونی استارک هنوز با بقایای انتقام جویان "رسمی" (ویژن و ماشین جنگ) کار می کند و برادران روسو قول می دهند Infinity War با نتایج آخرین فیلم کاپیتان آمریکا مقابله کند. اگر انتقامجویان امیدوار باشند که تهدیدات برون مرزی زمین را شکست دهند ، باید اختلافات شخصی را کنار بگذارند ، بنابراین جالب است بدانید که آیا تونی می تواند با باکی بارنز از گوشت گاو خود فراتر رود.

 

نگهبانان کهکشان در اینجا چه کاری انجام می دهند؟

 

تاکنون نگهبانان کهکشان مسیر را طی نکرده اندبا بقیه خدمه MCU. اما Star-Lord و گروه شادی او به سرانجام در نهایت با Avengers in Infinity War روبرو خواهند شد و واقعاً این نبرد علیه تانوس برای نگهبانان بسیار شخصی تر از آن است که برای تونی ، کلاه و بقیه قهرمانان Earthbound باشد.

 

چرا؟ خوب ، سحابی و گامورا توسط تانوس به عنوان بچه ها "پذیرفته شده" بودند و به سوپر قاتلان تبدیل شدند. تانوس یک پدر بدجنس بود و مرتباً آن دو را مجبور می کرد با یکدیگر بجنگند. سحابی همیشه گم می شد و هر بار که تانوس قطع امید داشت که او را به یک جنگجوی بهتر تبدیل کند ، تکه ای از بدنش را قطع می کرد و آن را با یک تقویت مکانیکی جایگزین می کرد. به طور طبیعی ، سحابی بزرگ شده است که از تانوس متنفر است ، و در نگهبانان گلکسی جلد. 2 ، ما می آموزیم که انتقام گرفتن از پدر او ، اولویت شماره یک سحابی است.

 

دراکس ناوشکن همچنین یک تبر برای خرد کردن دارد (نه اینکه او این استعاره را درک کند). در حالی که Ronan the Accuser خانواده Drax را ضرب و شتم می زد ، بیگانه فوق العاده تحت اللفظی می داند که رونان فقط به دنبال دستورات بود. همانطور که او در فیلم اول Guardians قرار داد ، "رونان فقط یک عروسکی بود. واقعاً تانوس است که من نیاز به کشتن دارم." و با گذشته تاریک خود که درگیر تانوس است ، گامورا نیز طرفدار بزرگی از پدرش نیست. در اینجا امید نگهبانان - از مانتیس گرفته تا راکت و گروت - به تانوس می آموزد که انگشت در گوش گلو به معنای مرگ است.

 

چه اتفاقی می افتد با ویژن و جادوگر اسکارلت؟

 

شانس خوب است که ویژن آن را از جنگ بی نهایت زنده نخواهد کرد. چرا؟ خوب ، تانوس سنگ ذهن را می خواهد و به طور مربعی در پیشانی ویژن قرار گرفته است. این مکان برای محافظت در Avengers قرار گرفت: Age of Ultron ، هنگامی که ویژن با یک دسته کوچک از ویبرانیوم ، J.A.R.V.I.S. ایجاد شد. ' هوش و رعد و برق ثور. ما کاملاً مطمئن نیستیم که آیا Mind Stone Vision را زنده نگه می دارد ، اما منطقی به نظر می رسد که سلامت وی ​​به آن گوهر زرد متصل باشد.

 

Wanda Maximoff، a.k.a. Scarlet Witch، همچنین قدرت روانی خود را از آن گوهر خاص دریافت کرده است ، بنابراین شاید به همین دلیل است که او و ویژن خیلی خوب با هم همبازی می شوند. قطعاً تنش عاشقانه بین این دو در کاپیتان آمریکا وجود داشت: جنگ داخلی ، و این ممکن است به یک عاشقانه تمام عیار برای جنگ بینهایت تبدیل شود. تریلرها این دو را با هم نشان می دهد و به گفته بازیگر پل بتانی (از طریق io9) ، واندا به ویژن کمک کرده است تا بفهمد منظور از انسان بودن چیست و دوست داشتن چیست.

 

الیزابت اولسن همچنین به نردیست گفت که اجرای فیلم Infinity War "احساسی ترین قوس" او در یک فیلم Avengers است. این یک رابطه عاشقانه است که با کمیک ها همخوانی دارد و جالب است بدانید که چطور این دو با توجه به اینکه در جنگ داخلی از طرف های مختلفی در کنار هم قرار گرفته اند ، این رابطه ستاره ای را از هم جدا می کنند. البته ، عاشقانه های فوق العاده شیرین آنها باعث می شود که اگر Black Order از سر ویژن رد شود ، دردناک تر شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 511
  • بازدید کلی : 1,565