loading...
بهترینای 2020
حسین بازدید : 49 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (1)

جستجوی پیتر کوئل برای پدرش بخش مهمی از داستان در Guardians of Galaxy Vol بود. 2 ، سفری که او را با چهره ای از کورت راسل روبرو کرد. مدتی طول می کشد که اگو نشان می دهد که او واقعاً شرور فیلم است ، اما وقتی پرده برداری آمد ، کیهانی است (به معنای واقعی کلمه).

 

در مورد توانایی های ناب ، Ego یکی از قدرتمندترین شرورهای جهان سینمایی مارول است ، درست در همان جا در کنار خود دیوان تیتان تانوس. ایگو اساساً خدایی است ، سیاره ای كامل را در بر می گیرد و قادر است خود را هر طور كه ​​بخواهد تجلی كند. برنامه جامع او هدف دارد كه دسترسي خود را در بيشتر جهان شناخته شده گسترش دهد و بسياري از زندگي هاي اين فرآيند را از بين ببرد. بهترین قسمت؟ راسل آنقدر خوب می فروشد که شما واقعاً می فهمید که ایگو از کجا می آید ، حتی اگر او روانی باشد که صدها کودک خود را در تلاش برای قدرت کشته است. ایگو مفهوم مسائل پدر را تعریف کرد - یک نظم بلند در جهانی که قبلاً شامل تونی استارک بود.

 

Mysterio (مرد عنکبوتی: دور از خانه)

Mysterio in Spider-Man: به دور از خانه

 

Mysterio بهترین شرور جهان سینمایی مارول نیست ، اما او ممکن است هوشمندانه ترین باشد. بعد از ده سال فیلم با الهام از کمیک ، MCU با Endgame ثابت کرد که نسخه متمایز خود از جهان ابرقهرمان است. این بدان معناست که می تواند کارهایی را انجام دهد که قبلاً هیچ وقت طنز انجام نشده است ، مانند پرش به جلو پنج سال ، دادن یک کودک به تونی استارک یا داشتن بسته ثور در چند پوند اضافی از افسردگی و مشکل نوشیدن. سپس ، در اولین فیلم پس از Endgame Marvel ، همانطور که همه ما هنوز درحال جلب توجه هستیم و سعی می کنیم بفهمیم این فیلم ها در حال حاضر به کجا می روند ، Mysterio می آید ، با قول یک مولتی ساز که می تواند اوضاع را به سطح بعدی برساند. . و بعد فهمیدیم که همه اینها فقط یک ترکیب بزرگ است.

 

نکته درخشان این است که این مسئله مخاطب و شخصیت ها را به خود جلب می کند. مانند مرد عنکبوتی ، ما دیدیم که MCU چقدر عجیب و کیهانی می تواند به دست آید ، و بعد از تماشای نخل باستانی روح هالک را از بدن خود بیرون آورده و توضیح می دهیم که چگونه برنامه های زمانی متناوب کار می کنند ، ما آماده ایم که هر چیزی را باور کنیم. حتی آن دسته از ما که همه چیز درباره Mysterio را از طنز می دانیم - افرادی که می دانند توهمات و هنرهای هنری مانند تنها کاری است که شخص شخص دوستانه انجام می دهد - باید به تئاتر بیایند که شک و تردید دارد که شاید این فیلم ها واقعاً یک قهرمانانه معرفی کنند. نسخه شخصیت از برخی از جهان های جایگزین. آیا چیزی غیرواقعی تر از نشان دادن Rocket Raccoon و Proxima Midnight است؟

 

Mysterio به جای اینکه راهی برای پیشروی باشد ، همه چیز را به همان اولین فیلم Iron Man پیوند می دهد و یکی از موارد بسیاری است که Far From Home را به عنوان بهترین داستان به Infinity Saga تبدیل می کند ... و این قبل از رسیدن به آن اواسط است اعتبار صحنه و چه ممکن است بدترین اتفاقی باشد که تاکنون برای پیتر پارکر MCU رخ داده است.

 

کرکس (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

کرکس MCU

 

Adrian Toomes ، مایکل کیتون ، آرکین کرکس ، یکی از جدیدترین نسخه های دنیای سینمایی مارول است ، اما بدون شک او نیز یکی از بهترین ها است. هنگام راه اندازی مجدد Spider-Man برای سومین بار در طی یک دهه ، مارول تصمیم گرفت کمی عمیق تر به درون کانال Spidey بیاورد تا تبهکاری را پیدا کند که قبلاً به مرگ در صفحه بزرگ نرسیده بود (چند Goblins ما واقعاً نیاز داریم؟ ) ، و روی Vulture for Spider-Man: Homecoming فرود آمد و به لطف تهدیدآمیز کیتون ، یقه آبی شخصیت را به دست آورد ، او به سرعت مورد علاقه هواداران شد.

 

در دنیای هیولا نابود کننده جهان ، کرکس به طور مشخص در سطح خیابان از رویکرد خود استفاده می کند ، اما این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود او کار کند. نویسندگان داستانهای پشت پرده او را ترك كردند تا تومسس پدر نوجوان پیتر پاركر را خرد كند و او تروجان "پدر عصبانی دختر" را به یك سطح كاملاً جدید برد. تیم افکت ها همچنین با زره و نگاه خود کار شگفت انگیز انجام دادند ، با این که شراب کماکان وقتی که زیر این ماسک قرار دارد ، بسیار وحشتناک و غیر انسانی به نظر می رسید ، طعمه های خود را بدست می آورد.

 

هلا (ثور: راگناروک)

هلا MCU

 

از زمان اولین حضور او در تریلرهای Thor: Ragnarok ، کاملاً واضح بود که Hela Cate Blanchett قصد داشت تا این احساس را به وجود آورد. ما هرگز ندیده ایم که ثور مثل یک شخص شرور مواجه شود. هک ، ما هیچ وقت واقعاً بدی مانند هلا ، الهه مرگ را در هیچکدام از پیشنهادهای مارول یا در حرفه متنوع بلانشت ندیده ایم. دقیقاً مثل لوکی قبل از او ، این آدم شرور Asgardian کسی است که مخاطبان بلافاصله دوست دارند از آن متنفر باشند.

 

وقتی لوکی و ثور با مرگ اودین روبرو می شوند ، طلسم شکسته می شود که هلا را به مکانی که زمانی حکمرانی اش را برمی گرداند باز می کند: آسگارد. مفهوم یک خواهر مخفی ، طبیعتاً ثور و لوکی را از گارد محافظت می کند. به محض گذراندن اودین ، ​​او در برابر برادران ظاهر می شود و نقشه خود را برای گرفتن جایگاه شایسته خود بر تخت آسگارد ارائه می دهد. برای اثبات این نکته ، او به راحتی میلولیر ، چکش ثور را خرد می کند.

 

سرانجام حقیقت آشکار می شود که هلا زمانی به عنوان اعدام کننده اودین عمل می کرد و ارتش آسگاردی را به پیروزی بر تمام نه قلمرو هدایت می کرد. این تاریخ مخفی به بالا بردن هلا به وضعیت شرور حماسه کمک می کند. او نه تنها بسیار قدرتمند است ، اما promptتینگ برای جمع آوری "انتقامجویان" خود برای بیرون راندن وی ، انگیزه های او برای حكومت از جایی واقعی و قابل توجیه ناشی می شود. صادقانه بگویم ، بینندگان ممکن است کمی دشوار - حتی برای یک لحظه - برای او ریشه نداشته باشند.

 

اریک کیملونگر (پلنگ سیاه)

اریک کیملونگر در پلنگ سیاه

 

به استثنای هیولاهای آشکار نازی مانند جمجمه سرخ ، فیلم های مارول در گفتن داستانهای افراد شرور با انگیزه های پیچیده و حتی قابل اعتماد ، خیلی خوب هستند. شخصیت هایی مانند لوکی ، کرکس ، حتی هلا ، الهه تحت اللفظ مرگ ، دلایل بسیار موجهی برای آنچه انجام می دهند ، حتی اگر این دلایل باعث شده اند که آنها دقیقاً از مسیر اشتباه سوق پیدا کنند. با این حال ، هیچ یک از آنها به اندازه اریک کیملنگر دلسوز نیستند.

 

او در اصل منشأ ابرقهرمانی دارد: پدرش در مقابل او كشته می شود ، میراث سلطنتی او از وی محروم می شود و او از این مصیبت ها برای ایجاد انگیزه ی بی امان استفاده می كند و خود را قبل از جستجوی انتقام ، به اوج توانایی های خود می آموزد. این مجموعه کاملاً بسیار نزدیک به بتمن است تا بگوییم Crossbones یا Ultron. وقتی این واقعیت را اضافه می کنید که Killmonger به طور خاص می خواهد به تاریخ مداوم نژادپرستی بپردازد ، سخت نیست که بپذیرید که او نکات بسیار خوبی را ارائه می دهد.

 

اما کلمه کلیدی "انتقام" است. برای تمام توجیهات Killmonger ، انگیزه اصلی شخصی او در ایجاد تحمل همان نوع دردی است که او به دنیای اطراف خود تجربه کرده است. حتی اگر او درست باشد ، هدف او تسلط به جای رهبری است ، که او را به یک حریف ایدئولوژیک واقعی برای T'Challa تبدیل می کند. این یکی از مواردی است که نبرد نهایی آنها را رقم می زند ، که در آن هر دو آنها با لباس های تقریباً یکسان سیاه پلنگ ، بسیار خوب هستند: آنها بازتاب یکدیگر هستند ، هر دو متعهد شده اند تا برای رسیدن به آرمانهایشان بدون مرگ (و فراتر از آن) بجنگند. آنها را به خطر می اندازند

 

لوکی (انتقامجویان)

Loki MCU

 

چه کس دیگری می تواند باشد؟ یک دلیل وجود دارد که مارول استودیو تصمیم به استفاده از Loki به عنوان شرور اصلی The Avengers گرفت - او یکی از شرورترین و محکم ترین ، محاسبه شده و کاریزماتیک است که تا کنون به صفحه بزرگ آورده است. دلایل خوبی وجود دارد که او نیز بسیار قدرتمند است - قبل از اینکه او بد نرود ، لوکی در کنار ثور جنگید ، بنابراین او تجربه زیادی دارد و به لطف شوخ طبع حیله گرانه و تسلط بر هنرهای تاریک ، مهارت های ترفند دیوانه ای نیز دارد. او همچنین می تواند بسیار بی رحمانه باشد و به عنوان مردی که سریع کولسون را می کشد و S.H.I.E.L.D. را مورد قتل قرار می دهد ، در بدنام زندگی می کند. نماینده (وی از زمان قیامت در نمایندگان ABC از S.H.I.E.L.D. قیام کرده است ، اما هنوز هم). تام هیدلستون آنقدر بد است که مارول تصمیم گرفت مدت ها پس از آنکه پیشنهاد او برای برتری به دست قهرمانان قدرتمند زمین خنثی شد ، او را حفظ کند. او هنوز برای هالک مسابقه ای ندارد اما چه کسی است؟

 

تانوس

 

تانوس شرور جهان سینمایی مارول است. مطمئناً ، ممکن است لوکی تهدید فوری در انتقام جویان باشد ، اما تانوس همان کسی بود که پشت سر او بود که ورود او به صفحه نمایش قبل از اینکه او سرانجام قدم به کانون توجه بگذارد ، با نتایج ویرانگر پیش بینی شده بود.

 

مسئله این است که او فقط یک تهدید بی فکر قدرتمند نیست. بسیاری از کاراکترها در نسخه سینمایی Thanos قرار داده شده است که با توجه به اینکه اکثر این فیلم ها در فیلمی به نمایش گذاشته شده است که در عین حال قوس های داستانی را نیز برای ده ها شخصیت دیگر در اختیار مخاطبان نشان می دهد. با وجود همه اینها ، او نشان داد که همان کیفیتی را دارد که همه بزرگترین شرورها از آن سهیم هستند: فکر می کند درست است. او قهرمان داستان خودش است ، تنها کسی که می تواند جهان را از خود پله بکشد و نجات دهد و حاضر است هرچه را برای رسیدن به آن هدف قربانی کند ، قربانی کند. و بعد از اینکه به سخنان خود صادق شد ، به یک زندگی آرام بازنشسته می شود ، خوشحال می شود که دانش خود را انجام داده است و کاری را انجام داده است که هیچ کس نمی تواند جهان به مکانی بهتر داشته باشد.

 

فقط یک مشکل وجود دارد "راه حل قهرمانانه" او نسل کشی در مقیاس کهکشانی است که غیر از آن غیرقابل تصور است. فداکاری هایی که او می کند از خود او نیست ، آنها قتل های بیشتری هستند که به سادگی اهمیتی نمی دهند وقتی که در برابر آنچه او قصد دارد با Infinity Stones انجام دهد ، جمع شوند. در کمیک ها ، اغلب از تانوس به عنوان "نیهیلیست نهایی" یاد می شود ، اما نسخه MCU برعکس است. او به آنچه انجام می دهد بسیار اعتقاد دارد و همین امر باعث می شود او را قانع كننده تر و خطرناک تر كند.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 518
  • بازدید کلی : 1,572