loading...
بهترینای 2020
حسین بازدید : 175 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

وقتی مارول رابرت ردفورد را برای یک فیلم ابرقهرمانی امضا کرد ، می دانستید که این یک نقش جالب خواهد بود - و نوبت او به عنوان الکساندر پیرس مطمئنا تحویل داده است. وی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت جهانی و دوست قدیمی نیک فوری ، قهرمانی معرفی شد که به معنای واقعی کلمه جایزه صلح نوبل را رد کرد ... اگرچه در نهایت مشخص شد پیرس بسیاری از رشته ها را در مورد نفوذ هیدرا در پیش گرفته است. از SHIELD

 

این پیرس بود که Project Insight را چوپان کرد ، برنامه ای که برای ایجاد سیستم هلیکوپتر شبکه ای ایجاد شده است که همه در The Winter Soldier (که هیدرا قصد داشت از آن برای تصاحب کشور استفاده کند) مشغول جنگ هستند. او همچنین بمبی را در برچسب نام سایر اعضای شورای امنیت کاشت ، که از آنها برای قتل وحشیانه در هنگام تصاحب تصرف وی استفاده می کند. او تا پایان شر ادامه یافت و پس از آنكه نیك فیوری دو دور را در سینه خود قرار داد ، "سلام هیدرا" را با نفس مردن خود بیان كرد. حالا این سخت است.

 

ماندارین (مرد آهنی 3)

نارنگی MCU

 

شخصیت بن كینگزلی در Iron Man 3 در حقیقت ماندارین واقعی نبود و كوتاهی كه با كلیك فیلم "All Hail the King" داشت ، نشان می داد كه آدم بد اخلاقی هنوز هم می تواند در آنجا باشد ، منتظر است كه حرکات خود را انجام دهد - اما این "جعلی" است. ماندارین حداقل به ما لرزید ، حداقل تا زمانی که مشخص شد که او واقعاً فقط یک بازیگر خارج از کار به نام Trevor Slattery است که به سختی می توان با یک جعبه 6 لیوان آبجو ، حتی کمتر اسلحه نیز به آن اعتماد کرد.

 

كینگزلی بسیاری از نگاه و احساس آنچه را كه طرفداران طنز از ماندارین انتظار داشتند را به خود جلب كرد ، و تحویل آزاردهنده او از خطوط مانند "شما هرگز به دیدن من نخواهد آمد" ترس و وحشت است. تا آخر درخشش را از دست می دهد ، اما ماندارین ارائه شده در نیمه اول آن فیلم یکی از ترسناکترین بد در جهان سینمایی مارول است. شاید همه این یک کاروان بوده است ، اما مؤثر بوده است.

 

استاد بزرگ (ثور: راگناروک)

مادربزرگ MCU

 

هنگامی که ثور به طور ناگهانی در سیاره آشغال ساکار پیاده می شود ، با شخصیتی بزرگتر از زندگی معروف به مادربزرگ تماس می گیرد. گذشته از خاستگاه های کمیک بوک او ، که باعث می شود شخص 14 میلیون سال سن (او نیز برادر کلکسیونر باشد) ، معرفی مادربزرگ در Thor: Ragnarok مقدار بسیار مورد نیاز خود را به وضعیت وخیم Thor و Loki اضافه می کند.

 

علاوه بر جف گلد بلوم به MCU ، تعدادی از عتیقه های سزار فلیکمن در میان هرج و مرج ، اضافه می کند که ثور را به رویدادی معروف به مسابقه قهرمانان پرتاب می کند. در حالی که مشخص است که مادربزرگ به عنوان یک مستبد قدرت بر شهروندان ساکار عمل می کند ، چیزی وجود دارد که همه آنها را به سمت این نبرد گلادیاتور سوق می دهد. و در حالی که ثور سرانجام با هالک (که مدت مدیدی در این سیاره گیر کرده بود ، تیمی می کند) استاد بزرگ تمام تلاش خود را می کند تا نبرد مهم باشد. بدیهی است که او سرنوشت خود را در پایان می گیرد. اما چیزی به ما می گوید این آخرین چیزی نخواهد بود که از او می بینیم.

 

Obadiah Stane / Iron Monger (مرد آهنین)

Obidiah Stane MCU

 

شما باید از جایی شروع کنید که احترام بگذارید ، و "جف بریجز" Obadiah Stane ، a.k.a. Iron Monger ، لحن را برای افراد شرور MCU در فیلم اول Iron Man تنظیم کرد. استیون Bridges 'باریک لاغر است و به تونی استارک خیانت می کند و در واقع سفر کامل قهرمانش را عملی می کند - بنابراین ما واقعاً می توانیم از Stane بخاطر کل جهان سینمایی مارول تشکر کنیم. هنگامی که تلاش برای ترور او در استارک در صحرا شکست خورد ، استن سرانجام کت و شلوار عظیم آهنین مونگر را برای تلاش و کار خود به پایان رساند. از آنجایی که Iron Monger آسمان را به خطر انداخت ، خیلی تغییر کرده است ، اما مبارزه نهایی او با Iron Man احساس وحشیانه و کثیفی داشت که واقعاً به شما اجازه می دهد احساس نفرتی را که استین نسبت به استارک داشت - داشته باشید و هنوز هم طنین انداز می شود ، حتی در جهانی با ضربات سنگین مانند تانوس. در حال چرخش

 

Ultron (انتقام جویان: سن اولترون)

اولترن

 

بنگرید ، Age of Ultron عالی بود ، اما شکی نیست که این فیلم در اثر جدال بین کارگردان Joss Whedon و Marvel مانع شده است ، و همچنین این واقعیت که در اصل داستانی استثنایی در راه Infinity War بود. با وجود همه اینها ، جیمز اسپایدر با تهدید تقریباً بی پایان اجسام ربات و طرحی که طرفداران طنز از آن بیرون می زد ، با تهدید فلزی که اولترون بود ، وحشت کاملی به همراه داشت.

 

او در اصل یک بودجه بزرگ Black Mirror است که نمونه ای از زندگی را نشان می دهد و مثال می زند که چگونه فناوری می تواند بزرگترین معضل ما باشد ، هر چند Ultron این کار را با حیله ای انجام می دهد که فقط اسپایدر می تواند آن را تأمین کند ، و به طور کلامی با تونی استارک بهتر از بسیاری از بدی های غیر روبات کار می کند. Ultron نیز مانند هر شرور بزرگ ، دیدگاه واقعی با برنامه و انگیزه های خود دارد. بدون تردید انسان مشکلات زیادی ایجاد می کند و با نگاه به واقعیت ها ، تصمیم نهایی اولترن مبنی بر اینکه انسان ها و ابرقهرمانان چیزی هستند که باعث می شود جهان به چنین مکانی خطرناک تبدیل شود ، پیچیده و خاص خودش را به هم می زند.

 

هلموت زمو (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)

MCM Helmut Zemo

 

نسخه بزرگ صفحه نمایش کمیكس های كاپیتان آمریكا Helmut Zemo در جنگ داخلی ، فرار جدی از آنچه خوانندگان انتظار داشتند - از جمله عدم حضور لباس بنفش متمایز او - اما آنها به شخصیت بیش از اندازه كافی افزودند تا جبران شود. شگفت انگیزترین چیز در مورد Zemo in جنگ داخلی او فقط یک مرد معمولی است - یک مرد باهوش ، مطمئناً ، اما هنوز یک شخص معمولی است.

 

هیچ ابرقدرتی نیست. هیچ طرح جامع غول پیکر برای به دست گرفتن جهان است. فقط مردی که می خواهد از مرگ خانواده خود انتقام بگیرد و به اندازه کافی عاقلانه برای تحقق بهترین راه برای اخراج انتقامجویان این است که آنها را در مقابل یکدیگر قرار دهد. مطمئناً ، برنامه وی منطقی به چند جهش نیاز دارد ، اما دیدن یک شرور مانند Zemo که در MCU به دنیا آمده بود شاداب است. او یادآوری بزرگی است که نیازی به ابرقدرت های سرخوش جهان نیست که به قهرمانان قدرتمند کره زمین پول خود را بدست آورند.

 

آلدریش کیلیان (مرد آهنی 3)

Aldrich Killian MCU

 

Iron Man 3 یکی از قطبی ترین فیلمهای موجود در دنیای سینمایی مارول است که دارای یک جعلی حماسی است که نشان می دهد آلدریش کیلیان گای پیرس در واقع بدی بزرگ در پشت یک راز اسرارآمیز بمب گذاری ها و حملات تروریستی جهان است. اسلحه مخفی او؟ Extremeis ، یک فناوری همه کاره است که برای اولین بار در کمیک های Iron Man به نمایش درآمد و در اینجا به عنوان راهی برای گرمای بیش از حد بدن و دوباره به معنای واقعی کلمه اندام مجدد اندامها مجددا تصور می شود.

 

Killian از آن استفاده می کند تا خود را به یک سلاح زنده تبدیل کند ، قادر به دستیابی به پیشرفته ترین لباس های مرد آهنین با دستهای برهنه خود است ، مانند چیزی که جز آنها از کره داغ ساخته نشده است. مهارت خاص او باعث می شود یکی از صحنه های مبارزه فنی در MCU ، با ده ها لباس زره پوش در اطراف پرواز کند و توسط Killian قطعه قطعه شود. بعضی اوقات دشوار است که باور کنید هر شرور واقعاً می تواند با تونی استارک پا به انگشت پا بگذارد ، اما کیلیان یک کار سخت را انجام داد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 480
  • بازدید کلی : 1,534