loading...
بهترینای 2020
حسین بازدید : 206 یکشنبه 11 اسفند 1398 نظرات (0)

شبح مورچه و واس

 

Ghost ، Ant-Man و شرور فوق العاده Wasp ، Wasp بسیار برای او پیش می روند. از نقطه نظر بصری ، اثر سوسو زدن و گذر از طریق اشیاء (و افراد) برخی از جالبترین قدرتهایی است که ما دیده ایم ، به ویژه هنگامی که تصاویر پس زمینه وی در حال انجام است و باعث می شود کارهای مختلفی انجام شود. در صحنه های مبارزه حتی بهتر است - کنش کوچک و رو به رشد که در فیلم اول Ant-Man دیدیم سرگرم کننده بود ، اما گشودن این چیزها با مجموعه ای کاملاً متفاوت از قدرت ، باعث می شود برخی از اقدامات بسیار قانع کننده باشد.

 

متأسفانه ، او همچنین یک نمونه اصلی برای قادر به دیدن درزها در داستان گویی است. از آنجا که او ظاهراً در پایان فیلم اصلاحات می کند ، ما بدیهی است که قصد داریم او را دوست داشته باشیم. او مجبور است از پس پرده و انگیزه دلسوزانه برخوردار باشد ، بنابراین به عنوان قربانی گذشته خودخواهی هنک پیم می شود. در عین حال ، ما از زمانی که او یکی از شخصیت های اصلی ما است ، قرار است هانک را دوست داشته باشیم ، بنابراین بخشی از او در پشت پرده آوا هنوز هم درگیر حق بودن او است.

 

هیچ یک از اینها خیلی تعجب آور نیست - فیلم های مارول ، مانند کمیک ، پر از بدی هستند که به دلایل مناسب کار اشتباهی انجام می دهند - اما به نظر می رسد کاملاً واضح به نظر می رسد که فیلمسازان به عقب کار کرده اند تا روح را در داستان خود جای دهند نه اینکه ساختن آن از نظر ارگانیک هنوز هم جلوه های فوق العاده ای دارند و عملکرد هانا جان کامن تلخی و ناامیدی قابل درک آوا را به شکلی که آن را از بین می برد ، ضبط می کند.

 

عقرب (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

عقرب در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه

 

در طنزها ، مک گارگان از تاریخ شرور و طاقت فرسایی طولانی برخوردار است ، از جمله مناصب عقرب ، عقرب ، زهر و حتی یک دوره کوتاه که در آن او مرد عنکبوتی رسمی دولت ایالات متحده بود. از طرف دیگر در بازگشت به خانه ، نه چندان زیاد.

 

قابل توجه ترین اقدامات وی در آن فیلم ، شکستهای کامل است ، ابتدا وقتی که یک توافق اسلحه توسط مرد عنکبوتی قطع می شود ، و بعد بعداً وقتی که او سعی می کند Sinister Six را به زندان ببرد ، قبل از خاموش شدن توسط کرکس. در اصل ، او فقط در آنجا قرار دارد تا Adrian Toomes را با هم مقایسه کند و خنک تر کند ، و هنگامی که شما به اندازه کرکس خنک نیستید ، به راحتی می توان گفت که شما در جاهایی بسیار بد عمل کردید.

 

The Black Order (انتقام جویان: جنگ بینهایت)

Ebony Maw

 

آیا قبل از اینکه هرچه بیشتر پیش برویم ، آیا همه ما فقط می توانیم در شادی که زندگی می کنیم در زمانی که بزرگترین فیلم سال شخصیت هایی با نام هایی مانند Proxima Midnight و Corvus Glaive بازی می کند ، نفس عمیق بکشیم. اینها اسامی عجیب و غریب حتی برای کمیک های ابرقهرمانی هستند ، و ورود آنها به یک حق رای دادن فیلم که ده سال پیش فقط در مبهم ترین شرایط ممکن از اوبادیا استین به عنوان "مونگر آهنین" یاد می کرد ، نشانه ای باورنکردنی از پیشرفت است.

 

کنار نام های دلپذیر ، سفارش سیاه کاملاً کاملاً سرویس دهنده است. آنها موفق شده اند به آن نقطه شیرین تهدید كنند كه به اندازه كافی تهدیدآمیز باشد تا قهرمانان را با چالش مواجه كرده و فضای اضافی را برای این عمل به آن فیلم های Jaws-from-the-Bond بزنند ، به طوری كه فقط 40 نفر در تلاش نیستند كه همزمان تانوس را مشت كنند ، اما نه آنقدر تهدید آمیز که آنها شرور واقعی این قطعه را تحت الشعاع قرار می دهند. هرکدام از آنها مشخص و از نظر بصری تهدیدآمیز هستند ، و در حالی که کول Obsidian کاری بیشتر از پرتاب لنگر غول پیکر خود مانند شخصیت Guilty Gear انجام نمی دهد ، Ebony Maw موفق به کنار آمدن به عنوان واقعاً شوم و ترسناک می شود.

 

متأسفانه ، کارهای زیادی برای انجام آنها وجود ندارد. آنها برای طرح ضروری هستند ، اما ما هیچ وقت درمورد آنها چیزی نگفتیم - از جمله بیشتر این نامهای بزرگ. آنها از نظر بصری قابل توجه هستند و به یک هدف ضروری خدمت می کنند ، اما این در مورد آن است.

 

رانان متهم (نگهبانان کهکشان)

رونان متهم

 

رونان یک غیرت مذهبی بود که برای ادامه جنگ صلیبی خود برای از بین بردن ژاندار ، با همیشگی یک Infinity Stone تمام تلاش خود را انجام داد ، اما حتی بدون داشتن یکی از این موزه های بسیار قدرتمند ، او هنوز هم یک جنگجو است. پس از همه ، او به دراکس ناوشکن زباله انداخت بدون اینکه حتی عرق کند. او همچنین روده هایی برای چسباندن آن به تانوس داشت و در واقع بدون عواقب زیادی از دیوانه تایتان دور شد.

 

نگهبان ها برای رونان هیچ مسابقه ای نداشتند. سوپر اسلحه راکون راکون او را ناآرام کرد و نبرد این تیم علیه نیروهای رونان تمام شد که کل ناوگان Xandarian نابود شد و رونان به سطح سیاره رسید. خوشبختانه ، استار لرد توانست به کمک تیم خود (و آن حرکات رقص شیرین و شیرین) آن بی نهایت استون را کنترل کند و آنها از قدرت بی نظیر آن برای انفجار این مرد بد به فراموشی استفاده کردند.

 

Yellowjacket (مورچه)

MCJ Yellowjacket

 

دنیای سینمایی مارول عادت دارد که فناوری دگرگون کننده جهان را معرفی کند ، بعداً به نوعی آن را نادیده بگیرد ، و دارین کراس کوری استول ، یك YellowTack ، نقش اصلی را در یكی از بزرگترین موفقیت های خود تا به امروز بازی كردند. کراس کل حرفه خود را در تلاش برای پیروی از پله های هنک پیم گذراند ، سرانجام کدی را برای کپی کردن ذرات Pym که اجازه می دهد کت و شلوار مورچه ها فراهم شود ، خرد کرد - هرچند که او متوجه نمی شود که این مسئله با شیمیایی مغز نیز در این روند آشفته است. .

 

کراس از فناوری استفاده کرده استقتل غیرقانونی ، بیرون کشیدن یک مقام رسمی که با خرد کردن او به یک تکه گو و شستشوی او به توالت ، و ساخت لباس کتبی نبرد Yellowjacket خود ، که وی هنگام پوشیدن آن با مورچه های اسکات لانگ در حماسه ای ، از توانایی های وی شک می کند ، شک دارد. نبردی که تقریباً کاملاً در داخل یک کیف و یک میز بازی در اتاق خواب دختر اسکات برگزار می شود. کت و شلوار Yellowjacket یک فناوری بسیار خطرناک است و مردی که ماشه را می کشد واقعاً بی نتیجه بود. خوشبختانه ، Ant-Man توانست آن را کوتاه کند و صلیب را به فراموشی سپرد.

 

سورتور (ثور: راگناروک)

سورتور

 

هیچ چیز مانند یک دیو آتشین آتشین (هدف قرار دادن) برای از بین بردن همه چیز و همه افراد در مسیر پیوند دادن به ثور و دوستان به سمت یک هدف مشترک وجود ندارد. علاوه بر این Surtur در Thor: Ragnarok نه تنها تیم را به هم می رساند بلکه به معنای واقعی کلمه زمین بازی را مساوی می کرد.

 

هواداران طنز دیهارد می دانند که سورتور یک شرور بزرگ جهان ثور است. در Thor: Ragnarok ، او تقریباً کمکی است - فقط در بازی افتتاحیه و فینال مخرب ظاهر می شود. این بدان معنی نیست که او برای داستان مهم نیست. در اساطیر نورسی ، کلمه "راگناروک" به نبرد آخرالزمانی بین خدایان اشاره می کند که منجر به جهانی می شود که توسط آتش ویران می شود.

 

در حالی که Surtur در واقع هیولائی است که همه آسیگریان از آن می ترسند ، ثور و لوکی او را برای استناد به نبوت راگناروک احضار می کنند. این هلا را شکست می دهد ، اما با قیمتی: حمله او کاملاً آسگارد را خراب می کند - شهر را در آسمان به گرد و غبار فرو می اندازد.

 

جمجمه سرخ (کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو)

جمجمه قرمز

 

هر فرصتی وجود دارد که به نظر احمقانه بیفتد ، اما Skull Red Hugo Weaving به راحتی به عنوان یکی از اصلی ترین و وحشتناک ترین بدترین ها در جهان سینمایی مارول شناخته می شود. در The Avenger First ، او فرماندهی لشکر نازی با Hydra-Fied ، تکمیل شده با سلاحهای خطرناک کاملاً خطرناک را که توسط Tesseract ساخته شده است ، می کند. او همچنین به لطف یک تلاش لکه دار برای بازیابی سرم Super Soldier که به کاپیتان آمریکا اختیارات خود را داده ، از قدرت فوق العاده ای برخوردار است و او را در سطح قدرت قابل مقایسه ای قرار می دهد. او یکی از اولین شخصیت هایی بود که پتانسیل Tesseract را مشاهده کرد و توانست بیش از 60 سال قبل از S.H.I.E.L.D. اسلحه سازی کند. تلاش كرد تا آن را در The Avengers بفهمم. او اولین شرور بزرگ کاپیتان آمریکا بود و به عنوان یک تعمید جمجمه قرمز با آتش عمل می کرد تا کاپ را برای رویارویی با چالش های دوران مدرن آماده کند.

 

Kaecilius (دکتر عجیب)

Kaecilius MCU

 

او ممکن است در پایان از شاگردان درمammو بوده باشد ، اما Kaecilius مادس میکلسن به اندازه کافی حق خود را مورد تهدید قرار می داد - یک جادوگری بسیار ماهر که به سرکش رفت ، دستور باستان را رها کرد و تلاش کرد تا استادان هنرهای عرفانی را امتحان کند. ، و تقریبا موفق شد. در Doctor Strange ، Kaecilius موفق به از بین بردن دو مورد از پناهگاه ها و قرار دادن نیروهای باستانی در طناب ها می شود و قدرت خود را با سحر و جادو در چند دعوا عالی در برابر دکتر عجیب نشان می دهد. خوشبختانه ، عجیب و غریب سریع فکر موفق شد به طور خلاصه او را در راه راه جادویی به دام بیندازد (به لطف چند پاس گل از Cloak of Levitation). حتی اگر وی از نظر فنی پزشک بد لیست B در دکتر استرنج باشد ، او همیشه برای ما لیست A خواهد بود.

 

The Tinkerer (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

Tinkerer in Spider-Man: Homecoming

 

Tinkerer دقیقاً همان شخصیتی است که MCU به آن نیاز داشت ، به همین دلیل که او دقیقاً همان شخصیتی بود که کمیک ها به آن نیاز داشتند.

 

وقتی فیلم ها شروع می شدند ، شخصیت هایی مانند Whiplash و جاستین هامر حس زیادی ایجاد کردند - نبوغ شیطانی که خود ساخته بودند و می توانستند از فناوری بدخواهانه خود برای تهدید قهرمانان استفاده کنند. هرچه آنها ادامه دادند و گسترش یافتند تا هر چه بیشتر قهرمانان و شرورها را به ارمغان بیاورند ، معقول است که ما به کسی خواهیم رسید که کاملاً در سطح آنها نبوده ، اما چه کسی هنوز می تواند از مهندس علمی تخیلی یاد بگیرد و معکوس کند. فوق فناوری و آن را برای افراد بد سطح خیابان قابل دسترسی تر می کند.

 

او مطمئناً مورد توجه قرار نگرفته است ، اما کار فایناس میسون در کنار کرکس و شوکرز تجسم ظریف تغییر و تحولاتی است که در یک دهه گذشته در آن فیلم ها رخ داده است ، از جهانی که ابرقهرمانان موجود در آن هستند.

 

The Prowler (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)

The Prowler in Spider-Man: Homecoming

 

از میان همه چیزهای جالب در مورد Spider-Man: Homecoming ، یکی از قابل توجه ترین چیزها ، فقط چند شخصیتی است که فیلمسازان از دنیای مارول کشیده اند. فراتر از بازیگران اصلی مانند Spider-Man و Vulture ، این فیلمی بود که Shocker ، Scorpion ، Damage Control ، Tinkerer را در اختیار داشت - حتی جیسون یونونو ، بچه ای که اعلام های صبحگاهی را در Midtown High انجام می دهد ، از Untold Tales بیرون کشیده می شود. مرد عنکبوتی.

 

بهترین ظاهر کوچک شرور کاملاً کاملاً آرون دیویس است که در کمیک ها به عنوان Prowler شناخته می شود. در این فیلم ، وی توسط دونالد گلوور بازی می شود ، که به عنوان یک مرد مستقیم تحت تأثیر قرار گرفتن "بازجویی پیشرفته" از پیتر پارکر عمل می کند. این یکی از بهترین صحنه های طنز در کل MCU است ، اما آنچه واقعاً آن را ویژه می کند ، ذکر دیویس به برادرزاده اش است. همانطور که خوانندگان کمیک می دانند ، خواهرزاده دیویس مایلز مورالس ، دومین مرد عنکبوتی است.

 

مانندتا آنجا که شرارت پیش می رود ، دیویس چیزی فراتر از توافق ناموفق تسلیحاتی ندارد. آیا می خواهید آینده MCU را که شامل مایلز است ، در نظر بگیرید؟ خیلی جالب است

 

Crossbones (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی ، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)

crossbones MCU

 

Brock Rumlow ، فرانک گریلو به عنوان عضوی از تیم مهاجم کاپیتان آمریکا در ویندوز سرباز شروع به کار کرد و سرانجام با شروع تلاش برای تصرف خود ، خود را به عنوان عامل هیدرا نشان داد. او بخشی از آن مبارزه آسانسور حماسی با کاپ در آن فیلم بود ، اما در سمت اشتباه سپر زخمی شد - پس از رسیدن لبه روی سام ویلسون در جریان مبارزه یک بر یک ، او نتوانست متوجه هلیکوپتر سقوط کند. درست برای او ، که منجر به آتش سوزی و شکسته راملو شد ، پس از پایان نبرد ، جسد شکسته ای از زباله ها بیرون کشیده شد.

 

به نظر می رسید که این می تواند برای Crossbones پایان یابد ، اما او جان سالم به در برد تا آخرین ضربه را در جنگ داخلی از سرش بگیرد. او با تکان دادن کت و شلوار نبرد به ظاهر خانگی خود ، یک قطعه اکشن فوق العاده را با کاپیتان آمریکا و بیوه بلک مبارزه کرد و حتی به لطف قابلیت های کت و شلوار ، برخی از مشت های استخوانی را روی کلاه گذاشت. چنان که از نفرت پر شده بود و به معنای واقعی کلمه خود را با کلاه کنار او منفجر کرد ، حمله اسکارلت جادوگر هنگامی که اسکارلت جادوگر موفق به جابجایی این انفجار شد ، خنثی شد - گروهی از دیپلمات های واکاندا را بیرون آورد و وقایع جنگ داخلی را جدی گرفت.

 

دورامو (دکتر عجیب)

Dormammu MCU

 

او یکی از بزرگترین شرورها در دکتر لکه دار است و MCU در واقع حاکم بسیار قدرتمند Dark Dimension را نسبتاً نزدیک به همتای کمیک خود نگه داشته است ، زیرا سفر دکتر استرنج به تاریکی ابعاد عملا یک صفحه استیو دیتکو بود که به زندگی منتقل شد. دورمامو یکی از قدرتمندترین شرورهای جهان سینمایی مارول است که با قدرت نابود کننده جهانی و در مأموریتی برای ادغام دنیای ما با Dark Dimension همراه است. او آنقدر قدرتمند است که دکتر استرنج مجبور شد برای نجات جهان از او پیشی بگیرد و درعمومو را در یک بازه زمانی با او به دام انداخت (جایی که درمامو او را بارها و بارها به قتل رساند) تا اینکه مجبور شد برای آزادی خود چانه‌زنی کند. این یکی از باهوش ترین فینال ها در تمام MCU است و Dormammu را در لیست مورد علاقه های ما قرار می دهد.

 

یون روگ (کاپیتان مارول)

یون-روگ

 

این نشان که یون درگ در واقع بدی در کاپیتان مارول است ، نوعی پیچ و تاب است که به سختی حتی به اخطار اسپویلر نیز احتیاج دارد. تقریباً یک نتیجه نهایی از لحظه ای که می فهمیم "Vers" در واقع خلبان آزمایشی کارول Danvers در فلاش بک است که در نسخه او از منش کارول شروع به تیزبینی می کند. هرچند اینجاست: این پیش بینی بودن باعث بد شدن آن نمی شود.

 

چیزی که واقعاً کارآیی آن را ایجاد می کند ، همان چیزی است که ما در بسیاری از افراد شرور بزرگ MCU می بینیم ، و همه راه را به سمت ابیادیا استن می گیریم: قوام شخصیت. یون-روگ هرگز تغییر نمی کند. هیچ چرخشی یا پاشنه دراماتیک وجود ندارد. او واقعاً دوست دارد که کارول دانورز بهترین نسخه خودش باشد که می تواند باشد. شما حتی در پایان فیلم این حس را به دست می آورید که برای تمام مبارزات ضد انفجار فوتون ، او هنوز هم او را به عنوان یک شخص دوست دارد ... یا حداقل ، شخصی که او در حال شکل دادن به اوست ، متناسب با نیازهای همیشه- گسترش امپراتوری Kree. تنها چیزی که واقعاً آنها را از هم جدا می کند این است که او تصور کاملاً متفاوتی از آنچه که "بهترین نسخه" دارد دارد.

 

این همه در رویارویی نهایی آنها به سر می آید ، که در آن یون-روگ غرور خود را اعلام می کند (و اعتبار آن را می گیرد) قدرت غیرقابل انکار تازه کارول. این لحظه ای است که او از موذیانه به غیرقابل تحمل می رود ، و می تواند خالص ترین لذت یک شرور در تاریخ MCU باشد. و واقعاً ، این چیزی نیست که افراد شرور آنجا هستند؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 1,568